ergenlik duygularınızın ele geçirdiği beyinle yapılan hareketlerdir.
izin kağıdına hocanın yerine imza atıp kaçmak gibi.
devamını gör...
bir kıza sevdiğimi açıklamamıştım.
halen pişmanım.
devamını gör...
bütün koridorda kavga çıkmıştı. belki 100 kişi birbirine girmişti.
araya ayırmak için gelen öğretmenler vardı. tarih öğretmeni çok uyuz bir tipti, devamlı kızlara sulanırdı falan.
kavga bahane, gidip suratına yumruğu indirmiştim. sonra da '' pardon hocam görmedim '' demiştim.
devamını gör...
insanları sırf seviyor diye tanıdığımı zannetmem.
devamını gör...
haksız yere kötü not veren ve bizi devamlı azarlayan ego yığını hocamın arabasını çizmiştim.ben ve 2-3 arkadaşım dışında kimse bilmiyordu bu olayı zaten bizim gruptanda can çıkar laf çıkmaz,o kadar profesyonel çizmişim ki kamera kayıtlarına tekrar tekrar bakmalarına rağmen kimin yaptığını anlayamamışlardı. :d (aslında tekerleride elden geçirecektimde arkadaşlar yapma bu kadarıda anlaşılır diyip beni ikna ettiler.)
devamını gör...
öğretmenim benim sıramda otururken, silgimi alayım derken yanlışıkla poposuna dokunmam. sonra da ne yapıyorsun lan deyip yapıştırdı tokadı. adim sapiga çıkmıştı.
devamını gör...
Bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

"lisede yaptığın en kötü şey" ile benzer başlıklar

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.