1.
sözlüğün entryleri oylamak için sunmuş olduğu tek buton.

abkz: elinizi korkak alıştırmayın butonu.
devamını gör...
sözlükte + oydan daha da az kullanılan buton. basanı dövüyorlar sanki.
devamını gör...
bir kullanma amacı da 'bak ben beğendim bunu' demektir birçok sözlükte görünür olduğu için. *

burada ise beğeni dahi göründüğü için sayısı az olabilir.

ayrıca okuma veya oylama konusunda da pek düzgün olduğumuzu sanmıyorum.
devamını gör...
genelde tanımları oylamaktan çekinmiyorum fakat favori butonunu daha çok arada dönüp bakacağım tanımlar için kullanıyorum. arşiv gibi yani.
devamını gör...
üstünde mayın olan butondur.
devamını gör...
çok nadir olarak kullanmak istediğim ama pek nadir kullanamadığım butondur.
devamını gör...
elinizi korkak alıştırmayın. bir kere kullanın ayağınız alışşın dediğim butondur.
devamını gör...
tanımı beğenmekten öte "bayıldım bu görüntüye. güzel. heybetli. görkemli. " demenin bir yoludur.
devamını gör...
artı ya da beğeni butonuna(sol taraftaki işte abi) basmak, güzel açıklamışsın kanka, beğendim tanımını demek iken sağ taraftaki yıldız simgeli favori butonu, ohaa çok güzel bu, arada açar bakarım bu tanıma, demektir. kısacası daha azdır ama daha değerlidir.
devamını gör...
10.
bir rivayete göre evlenme teklifidir.
devamını gör...
sık-sık kullandığım butondur. elalem komikli tanım girince favoriliyorum. şu sözlükten nice cem yılmazlar çıkacak..
devamını gör...
yazarların, basmak konusunda elinin sıkı olmaması gereken butondur.
devamını gör...
benim için bookmark'tır. yıllarca bu anlamda kullandım. herkes de böyle kullanıyordur herhalde diye düşünüyordum.

beğeninin bi üstü değil yani. şöyle ki;
tanımınızı sadece beğendiysem: beğenmişimdir.
tanımınızı sadece favorilediysem: aa ben bunu bi daha okuyayım bi ara şimdi hakkını veremedim demektir.
tanımınızı aynı anda hem beğenip hem favorilediysem: hakkını vererek okumuş, beğenmiş ve sonra da okumak amacıyla bookmarklamışımdır.
tanımınızı önce favorilemiş, bi süre geçtikten sonra beğenmişsem: bookmarklarım arasında geziyor, henüz okumayı tamamlamadıklarımı okuyor ve tamamladıklarımı beğeniyorumdur.

işte bunlar hep arşivcilik.
devamını gör...
#622478 tam olarak bu.
devamını gör...
elinizi korkak alıştırmayın denilip favori tanımlarımızın kotaya bağlandığı duruma konu butondur.

bir yazarın yazdıklarını favorileme kotasının olması başlı başına bir tahakkümdür. hızlı okuyor olabilirim. ve bir yazarın yazdıklarını art arda okumak gibi bir fantezim de olabilir. yazarların favori verme hakkı gasp edilemez. bu bakış 'biber acıdır, hayat acıdır öyleyse hayat biberdir' demek kadar net bir doğrusal düşünce yapısına aittir. itiraz ediyorum sayın yoldaş.
devamını gör...
keşke bu denli kısıtlı olmasa, dediğim buton. en favlamak istediğim tanımlarda favlama hakkım kısıtlanmış oluyor. hesap yaparak mı kullanıcam. favları idareli kullanmak zorunda kalıyorum resmen. gün sonunu zor getiriyorum sözlük. isyanlardayım.
görsel
devamını gör...
mega beğeni veya yer imi anlamında kullandığım buton.
devamını gör...
beğenilerin efendisidir.
devamını gör...
sizlerden farklı* olarak çatır çutur kullandığım butondur, bazı yazarların favori butonu toz tutmuş, bir iki demeyelim basalım efenim.
devamını gör...
bu butona kıran girmiş olabilir mi? niye çalışmadığını anlamadığım buton. bilen varsa bana da söylesin kaçırmış olabilirim.

edit: kıran girmemiş ama bazı yazarlarda çalışmıyor anlayamadım.
devamını gör...
Bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

"favori butonu" ile benzer başlıklar

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.