1.
bitmeyen türk polisiye dizisi.
devamını gör...
2.
15 sezonluk devam eden dizi
devamını gör...
ne zaman bitecek? sorusuna hiç bir zaman diye cevap vereceğimiz dizi. ha bu arada o dizide arada bir gelip bir iki bölümoynayan yakışıklı bir komiser var. onun hakkında adamın parası bittikce gelip dizide oynuyo falan diyorlar ama aslında adam dizinin yapımcısı gibi bir şeymiş. bunu öğrendiğimde kahkaha atmıştım umarım siz de atmışsınızdır.
devamını gör...
hala bitmeyen 565.bölümüne ulaşmış polisiye dizisi. oyuncular da mı sıkılmıyor yahu?
devamını gör...
izleyen var mı acaba hala diye düşündüğüm dizidir. olmasa yayınlamazlar herhalde diye de kendime cevap verdiğim dizidir. ayrıca garip kont hala dizide var mı diye merak da ediyorum. bilen sözlük yazarlarının yeşillendirmesini rica ediyorum.
devamını gör...
"final" kelimesi lügatında olmayan dizi.
ben bu dizinin final olacağına olan inancımı kaybettim ela.
devamını gör...
belki de finalini hiç göremeyeceğimiz dizilerden.
devamını gör...
güncel olarak yayınlanmaya devam bir dizinin ne öyküsü, ne karakterleri ile değil de artık sadece "bitmemesi" ile ön planda oluşu gerçekten hayret edilesi bir durum. yayında ve yapımda emeği geçen herkes daha ne kadar "biz bir aileyiz" geyiğinin sürdürecek bilmiyorum. dahası, reytingleri de mi düşmüyor yahu. herkesi en az bir kere öldürdünüz dizide?
devamını gör...
çocukluğumda da vardı, ben büyüdüm hala var. herhalde çoluğum çocuğum da görür. dizideki karakterler kendilerinden daha çok o karakterler olmuşlardıe herhalde. adamlar çoğu polisten daha uzun yıllar polis rolünü oynadı.
devamını gör...
mesut isimli garip karakterin ekibe giren herkese asıldığı dizi. finalde rıza baba'yı bafilerse şaşırmam.
devamını gör...
bu tarz polisiye dizilerin, toplumdaki suç oranını azaltmak için, bilinçli olarak piyasaya sürüldüğünü düşünüyorum. zaten dizi, suça meyilli kitleye hitap edecek şekilde çekilip, kurgulanıyor. suç oranını nasıl azaltıyor? diye soracak olursanız, diziyi izleyen suça meyilli insanların bilinç altına, suç işlerseniz mutlaka yakalanır ve cezalandırılırsınız, şeklinde bir mesaj veriyor. bunu henüz suç işleme düşüncesi, oluşum aşamasındayken dizideki örnek olabilecek, kurgusal suçlar üzerinden izleyiciye veriyor. buda zihinlerde yasakçı bir tehdit unsuru olarak yerleşiyor.

bu tarz polisiye dizilerde, suça yönelme suç işleme, suçu planlama, yakalanma, cezalandırılma gibi süreçler, detaylı bir şekilde işleniyor. bir nevi kamu spotu gibi düşünün, daha izlenilebilir hali olan şeklidir bu diziler
devamını gör...
mehmet karahanlı'nın ölümüyle başlayan dizidir.
yoksa başlayamazdı.
devamını gör...
574. bölümü bugün yayınlanacak türkiye'nin en uzun dizisi.
devamını gör...
(bkz: neverending story)
devamını gör...
en çok bölüm galiba " bizim evin halleri " dizisine ait olmalı.
1705 bölüm çekmişler.
devamını gör...
bir ara rıza komseri çöp kutusuna koyup patlatmışlardı yine de ölmemişti bence türkiyenin gelmiş geçmiş en fantastik dizisi.
devamını gör...
güzel değil ama, izleyince alışıyorsun tadında bir dizi.
devamını gör...
halen devam eden dizi. az önce bi baktım başlığı açınca ne oluyor ne bitiyor diye. bu kez de baharı kaldırmışlar. bi mesut bi bahar her hafta biri için seferber oluyolar.
devamını gör...
artık imha edilmesi gereken dizi.
devamını gör...
türk yapımı komedi dizisiymiş. ben demiyorum wiki diyor.
devamını gör...
Bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

"arka sokaklar (dizi)" ile benzer başlıklar

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.